درباره ما   |  تماس   |  ارسال خبر   |  پیوندها  
  صفحه اصلی     اخبار     استان ها     اندیشه     چند رسانه ای  
سه شنبه، 1 اسفند 1396 - 07:07   
  روی خط روضه:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4151صفحه نخست » مهمترین اخبارپنجشنبه، 6 شهریور 1393 - 23:59
شیعه شدن 150 سیاه پوست/
اتفاق عجیب در مراسم روضه آمریکا
شبای بعد، همین جور تعداد سیاهپوست ها زیاد می شد تا مجبور شدیم یه جای دیگه روهم برای مراسم در نظر بگیریم.
  

توی آمریکا مراسم روضه گرفته بودیم شب اول یه سیاه پوست هم اومد روضه براش یه مترجم گذاشتیم.

شبای بعد، همین جور  تعداد سیاهپوست ها زیاد می شد تا مجبور شدیم یه جای دیگه روهم برای مراسم در نظر بگیریم.

شب آخر ۱۵۰ تا سیاهپوست گفتن که میخوان شیعه بشن!
پرسیدم برای چی میخواید شیعه بشید؟!
همه نگاه کردن به سیاهپوستی که شب اول اومده بود روضه!

اتفاق عجیب در مراسم روضه آمریکا

ازش پرسیدم برای چی شیعه؟

گفت: شب اول یه تیکه از روضه جون غلام سیاه امام حسین رو خوندید
همونی که وقتی امام حسین سرش رو گذاشت روی پای خودش، سه بار سرش رو انداخت گفت جایی که سر علی اکبر بوده جای سر جون نیست!!

ولی امام حسین سرش رو گذاشت رو پاهاش و جون شهید شد!!

من رفتم به این سیاه پوستا گفتم بیاید که دینی رو پیدا کردم که توش سیاه و سفید فرقی نداره.

   
  

اخبار مرتبط:

           

نظرات کاربران: 20 نظر (فعال: 17 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 3)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
ناشناس
|    | 1393/8/14 - 12:54 |     0     0     |
جون برده ای بود که حضرت علی او را خرید و آزاد کرد ولی او امام را ترک نکرد سپس هنگام تبعید ابوذر امام او را به همراه ابوذر فرستاد پس ازفوت ابوذر غفاری دوباره نزد حضرت علی بازگشت وتا واقعه کربلا خودخواسته نزد اهل بیت ماند او بنده ای ازاد شده بود.

ناشناس
|    | 1393/6/13 - 16:21 |     1     15     |
خوبه خودت یک روضه دروغ خواندی

ناشناس
|    | 1393/6/13 - 14:37 |     7     0     |
از عشق جز این انتظار نمیرود

عبدالله
|    | 1393/6/13 - 06:33 |     3     0     |
درباره وجود برده وکنیز در بیت ایمه اطهار علیهم السلام دلایل زیبایی ذکر شده وبا دلایل جهان از قدیم تاحال ۱۸۰درجه فرق میکنه سیاه بودن ان غلام عزیز هم ربطی نداره ...چون باید نحوه ی امدن و لیاقت پیداکردن ان غلام که نزد اهل بیت علیهم السلام خدمت بکند رادرتاریخ مطالعه نمود.
در کربلا غلامان سفیدپوست هم حضورداشته اند ...
خجالت بکشید و اینقدر به اهل بیت علیهم السلام بی احترامی نکنید .
این اقاهم در سایت جام جهان خبرش امده .

ناشناس
|    | 1393/6/11 - 15:38 |     8     0     |
وقتی قبر حسین در قلب ماست...


سیمرغ
|    | 1393/6/11 - 12:42 |     4     1     |
1-آهای کسی که یه بار به نام یک یهودی ویک بار به نام یک مسیحی میای نظر میدی وخودت هم نمیدونی چه دینی داری ،بترس ازاون روزی که کافر مطلق از دنیا بری ،2-آقای مسئول روضه نیوز ،با انتخاب اسم تیترتون اصلا موافق نیستم اتفاق عجیب ،124000پیغمبر ،5کتاب آسمانی ،که فقط قرآن بیش از6300آیه داره ،14 معصوم ع که چهاردهمین معصوم عج داره هرروزوشب مارو کنترل میکنه .... واین همه علما وصلحا وشهدا ،اومدن که مردم رو به دین هدایت دعوت کنند ،حالا راست یا دروغ تعدادی درامریکا مسلمون شدن اسمشو میذارید اتفاق عجیب ،من جای شما بودم یه اسم دیگه ،مثلا تحقق ذره ای ازوعده الهی ونرید ان نمن علی الذین استضعفوا....... ،یا مژده:دو میلیاردم به هدف نزدیکتر ........،3-من با نظر یک مسلمان کاملا موافقم ،چون : خودمون ،دین و اعتقادوایمانمون ومملکتمون ،در طول تاریخ وخصوصا این چند ساله اخیر ،ازدوست نادان ودشمن دانا کم ضربه نخورده ایم ،ازسایت وزین شما انتظار داریم که این چنین موارد رو نستند اعلام کنید ،اجرکم عندالله .

ناشناس
|    | 1393/6/11 - 08:25 |     2     7     |
سنیها فرق نمیزارن ولی شیعه حسابی فرق میزاره . خودمونو که گول نمیزنیم.

ناشناس
|    | 1393/6/11 - 01:29 |     5     22     |
سفید و سیاه فرق نداره؟!
پس چرا شخص سیاه پوست غلام بوده؟؟؟؟!!! تازه کنیز سیاه پوست هم بوده ها!!!
شماها خودتون رو به خواب زدید

ناشناس
|    | 1393/6/15 - 13:01 |     5     0    
پاسخ: داشتن غلام سیاه و ... از چیزهایی بوده که اسلام به یکباره ریشه آنرا خشک نکرد اما سیستمی را بوجود آورد که این مسئله بتدریج از عالم اسلام کنار برود : تشویق به آزاد کردن ، آزاد کردن به عنوان کفاره گناهان و .... . در مورد ائمه شیعه هم آنچه مشخص است خرید، مراقبت ، تربیت و ... و آزاد کردن غلاماان سیاه بوده است و در این خصووص روایات بسیار زیادی آمده است . به نظر من بعد تربیتی مسئله مورد تعیین کننده بوده است و نکته قابل توجه اینکه بسیاری از غلامان بعد از آزادی نیز همرهای را انتخاب می کرده اند ... در خصوص کنیزان سیاه نیز همینطور که البته فقه خاصی هم دارد مخصوصا که در اسلام توصیه های فراوانی به ازدواج با آنها شده است نه چیز دیگر و ... این نحو رفتار در بین شیعیان مخلص هم به تاسی از ائمه شیعه جریان داشته : در نهایت انسانیت و رافت و ...!
کاظمی
|    | 1393/6/11 - 10:45 |     2     1    
پاسخ: خودتو به خواب نزن دوست عزیز کسی نمیتونه بیدارت کنه ها ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ناشناس
|    | 1393/6/10 - 22:24 |     11     2     |
جالب بود...
یا حسین


علیرضا.م
|    | 1393/6/7 - 06:40 |     13     1     |
عشق حسین است چه ها می کند....

یک یهودی
|    | 1393/6/7 - 04:40 |     2     11     |
این حرفا چیه مسلمون!!!!!!
اگه مدرک هم نداشت
داستان کوتاه و ادبی قشنگی می شدحالا که داره که دیگه کولاکه

وبگرد
|    | 1393/6/7 - 04:00 |     6     1     |
اصل مطلب در جهان نیوز
باتشکر از بچه های روضه نیوز
http://jahannews.com/vdcfcvdm1w6dvva.igiw.html

یک مسلمان
|    | 1393/6/7 - 00:32 |     7     13     |
لطفا با مدرک این وقایع رو گزارش کنید.



منبع خبر کیست یا کجاست؟

مراسم در کجای آمریکا بوده؟

چه کسی برگزارکننده مراسم بوده؟

چه سالی بوده؟

از این 150 نفر لااقل نشانی همون نفر اول مثلا اسمش چی بوده الان کجاست رو می نوشتین و...



این مطلب بفرض درست هم باشه نباید یک فرد مومن این حرفها رو بدون مدرک و دلیل باور کنه









ناشناس
|    | 1393/6/10 - 23:29 |     5     4    
پاسخ: آیا میخواهی با دست خود این عزیزان را به دست جلاد دهی نام و نشان میخواهی
یک مسیحی
|    | 1393/6/7 - 04:37 |     6     7    
پاسخ: این حرفا چیه مسلمون!!!!!!
اگه مدرک هم نداشت
داستان کوتاه و ادبی قشنگی می شدحالا که داره که دیگه کولاکه



نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
آخرین اخبار|پربیننده ها
  تولیت محترم حرم امام رضا (ع) فاطمیه کدام شهر خواهد رفت؟
  جای خالی روبان مشکی سقوط هواپیما در تلویزیون
  مراسم بزرگ بدرقه فاطمه (س) در شهرستان بابل برگزار شد
  همه‌ی ‎اهوازیها دعوتند به "استقبال از میهمانان آسمانی"+پوستر  
  هم‌راهی خادمان حریم اهل‌بیت با ابراهیم حاتمی‌کیا
  جنگ بانک مرکزی با خدا برای کنترل نرخ ارز!
  تازه‌ترین طرح دیوارنگاره میدان ولیعصر(عج) تهران+عکس  
  در مغازه ای که زنده سخنرانی پناهیان پخش میشد
  چرا روسیه در سوریه در هوا حضور داشت
  مداحی فارسی_ترکی مادر مادر  
  ببین می توانی بمانی بمان  
  اگر همه به حرف‌های رهبری گوش می‌دادند...
  او قابل مقایسه با هیچکس نیست
  تجمع عزاداران فاطمی در شهرستان بابل برگزار می شود+ اطلاعیه
  فرصت اعتکاف در جوار شمس الشموس
  تجمع عزادارن فاطمی در تهران+پوستر  
  مجلس عزای هیئت روضةالزهرا در ایام فاطمیه دوم  
  نامتان را جزو خریداران یوسف بگنجانید
  سرود شنیدنی «رمز عبور» نسل چهارمی ها  
  پنجمین نماشگاه «کتاب دین» افتتاح شد
  بسم رب الفاطمه بانوی آه –یک‌تنه در کوچه حیدر را سپاه
  سردار سلیمانی دقایقی قبل از ترور شهید عماد مغنیه + عکس  
  مراسم حجت الاسلام مهدی دانشمند باز هم لغو شد!
  اگر نگاهی کند به ما زهرا (سلام علیها)  
  سبک زندگی جهادی شهید فرجوانی
  باب الائمه کیست؟
  من فیلمساز وابسته به نظام هستم + تصویر نوشت
  بالاترین نوع عبادتها چیست؟
  شاگرد مکتب آوینی
  جوان روزی ات را از خدا بخواه + فیلم
  جشنواره فجر مصداق "نه غزه، نه لبنان؛ جانم فدای ایران" شد.
  وقتی شهید علی هاشمی مراسم فاطمیه می گیرد +اطلاعیه
  ثمره تلاش شاعر انقلابی علیه قاضی فاسد
  از روح الله انقلاب اسلامی تا روح الله زم
  من سرباز این نظامم/ صحبتهای صریح حاتمی کیا درباره صدا و سیما+فیلم  
  ببینید/ روایت جالب دختر نوجوان بعد از تماشای فیلم تنگه ابوقریب+فیلم  
  «پیشکش به شهدای گردان عمار»
  انقلاب اسلامی مفهوم سیاست را متحول کرد/ تحول تاریخ با وقوع انقلاب
  طلبه انقلابی یعنی، در برابر تبعیض ساکت نماند  
  تأکید مراجع بر حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن/ در ۲۲ بهمن ۵۷ آرزوی صدها ساله شیعیان محقق شد
  تداوم حضور سه ماه پس از زلزله کرمانشاه + تصاویر  
  بوسه سردار سپاه قدس بر پیشانی فیلم ضد داعشی +عکس
  کلیپ | 22بهمن امسال تماشایی خواهد بود
  یمن همچنان در خون است
  رحلت تنها شاگرد بازمانده آیت‌الله قاضی
  قاب خالی به دیوار پذیرایی
  حکایت فوتبال و اذان بین دو نیمه
  فاطمه بیشترین نام دختر ایرانی در ده سال اخیر
  نام بزرگواری که در همه جای انقلاب هست+ تصویر  
  خدا با منه این راه روشنه  
  من و رسوایی  
  جشن تکلیف هزاران فرشته زمینی در اهواز  
  ناگفته هایی از زندگی شهید نادر حمید