درباره ما   |  تماس   |  ارسال خبر   |  پیوندها  
  صفحه اصلی     اخبار     استان ها     اندیشه     چند رسانه ای  
جمعه، 3 اسفند 1397 - 20:26   
  روی خط روضه:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4151صفحه نخست » مهمترین اخبارپنجشنبه، 6 شهریور 1393 - 23:59
شیعه شدن 150 سیاه پوست/
اتفاق عجیب در مراسم روضه آمریکا
شبای بعد، همین جور تعداد سیاهپوست ها زیاد می شد تا مجبور شدیم یه جای دیگه روهم برای مراسم در نظر بگیریم.
  

توی آمریکا مراسم روضه گرفته بودیم شب اول یه سیاه پوست هم اومد روضه براش یه مترجم گذاشتیم.

شبای بعد، همین جور  تعداد سیاهپوست ها زیاد می شد تا مجبور شدیم یه جای دیگه روهم برای مراسم در نظر بگیریم.

شب آخر ۱۵۰ تا سیاهپوست گفتن که میخوان شیعه بشن!
پرسیدم برای چی میخواید شیعه بشید؟!
همه نگاه کردن به سیاهپوستی که شب اول اومده بود روضه!

اتفاق عجیب در مراسم روضه آمریکا

ازش پرسیدم برای چی شیعه؟

گفت: شب اول یه تیکه از روضه جون غلام سیاه امام حسین رو خوندید
همونی که وقتی امام حسین سرش رو گذاشت روی پای خودش، سه بار سرش رو انداخت گفت جایی که سر علی اکبر بوده جای سر جون نیست!!

ولی امام حسین سرش رو گذاشت رو پاهاش و جون شهید شد!!

من رفتم به این سیاه پوستا گفتم بیاید که دینی رو پیدا کردم که توش سیاه و سفید فرقی نداره.

   
  

اخبار مرتبط:

           

نظرات کاربران: 20 نظر (فعال: 17 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 3)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
ناشناس
|    | 1393/8/14 - 12:54 |     0     0     |
جون برده ای بود که حضرت علی او را خرید و آزاد کرد ولی او امام را ترک نکرد سپس هنگام تبعید ابوذر امام او را به همراه ابوذر فرستاد پس ازفوت ابوذر غفاری دوباره نزد حضرت علی بازگشت وتا واقعه کربلا خودخواسته نزد اهل بیت ماند او بنده ای ازاد شده بود.

ناشناس
|    | 1393/6/13 - 16:21 |     1     15     |
خوبه خودت یک روضه دروغ خواندی

ناشناس
|    | 1393/6/13 - 14:37 |     7     0     |
از عشق جز این انتظار نمیرود

عبدالله
|    | 1393/6/13 - 06:33 |     3     0     |
درباره وجود برده وکنیز در بیت ایمه اطهار علیهم السلام دلایل زیبایی ذکر شده وبا دلایل جهان از قدیم تاحال ۱۸۰درجه فرق میکنه سیاه بودن ان غلام عزیز هم ربطی نداره ...چون باید نحوه ی امدن و لیاقت پیداکردن ان غلام که نزد اهل بیت علیهم السلام خدمت بکند رادرتاریخ مطالعه نمود.
در کربلا غلامان سفیدپوست هم حضورداشته اند ...
خجالت بکشید و اینقدر به اهل بیت علیهم السلام بی احترامی نکنید .
این اقاهم در سایت جام جهان خبرش امده .

ناشناس
|    | 1393/6/11 - 15:38 |     8     0     |
وقتی قبر حسین در قلب ماست...


سیمرغ
|    | 1393/6/11 - 12:42 |     4     1     |
1-آهای کسی که یه بار به نام یک یهودی ویک بار به نام یک مسیحی میای نظر میدی وخودت هم نمیدونی چه دینی داری ،بترس ازاون روزی که کافر مطلق از دنیا بری ،2-آقای مسئول روضه نیوز ،با انتخاب اسم تیترتون اصلا موافق نیستم اتفاق عجیب ،124000پیغمبر ،5کتاب آسمانی ،که فقط قرآن بیش از6300آیه داره ،14 معصوم ع که چهاردهمین معصوم عج داره هرروزوشب مارو کنترل میکنه .... واین همه علما وصلحا وشهدا ،اومدن که مردم رو به دین هدایت دعوت کنند ،حالا راست یا دروغ تعدادی درامریکا مسلمون شدن اسمشو میذارید اتفاق عجیب ،من جای شما بودم یه اسم دیگه ،مثلا تحقق ذره ای ازوعده الهی ونرید ان نمن علی الذین استضعفوا....... ،یا مژده:دو میلیاردم به هدف نزدیکتر ........،3-من با نظر یک مسلمان کاملا موافقم ،چون : خودمون ،دین و اعتقادوایمانمون ومملکتمون ،در طول تاریخ وخصوصا این چند ساله اخیر ،ازدوست نادان ودشمن دانا کم ضربه نخورده ایم ،ازسایت وزین شما انتظار داریم که این چنین موارد رو نستند اعلام کنید ،اجرکم عندالله .

ناشناس
|    | 1393/6/11 - 08:25 |     2     7     |
سنیها فرق نمیزارن ولی شیعه حسابی فرق میزاره . خودمونو که گول نمیزنیم.

ناشناس
|    | 1393/6/11 - 01:29 |     5     22     |
سفید و سیاه فرق نداره؟!
پس چرا شخص سیاه پوست غلام بوده؟؟؟؟!!! تازه کنیز سیاه پوست هم بوده ها!!!
شماها خودتون رو به خواب زدید

ناشناس
|    | 1393/6/15 - 13:01 |     5     0    
پاسخ: داشتن غلام سیاه و ... از چیزهایی بوده که اسلام به یکباره ریشه آنرا خشک نکرد اما سیستمی را بوجود آورد که این مسئله بتدریج از عالم اسلام کنار برود : تشویق به آزاد کردن ، آزاد کردن به عنوان کفاره گناهان و .... . در مورد ائمه شیعه هم آنچه مشخص است خرید، مراقبت ، تربیت و ... و آزاد کردن غلاماان سیاه بوده است و در این خصووص روایات بسیار زیادی آمده است . به نظر من بعد تربیتی مسئله مورد تعیین کننده بوده است و نکته قابل توجه اینکه بسیاری از غلامان بعد از آزادی نیز همرهای را انتخاب می کرده اند ... در خصوص کنیزان سیاه نیز همینطور که البته فقه خاصی هم دارد مخصوصا که در اسلام توصیه های فراوانی به ازدواج با آنها شده است نه چیز دیگر و ... این نحو رفتار در بین شیعیان مخلص هم به تاسی از ائمه شیعه جریان داشته : در نهایت انسانیت و رافت و ...!
کاظمی
|    | 1393/6/11 - 10:45 |     2     1    
پاسخ: خودتو به خواب نزن دوست عزیز کسی نمیتونه بیدارت کنه ها ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ناشناس
|    | 1393/6/10 - 22:24 |     11     2     |
جالب بود...
یا حسین


علیرضا.م
|    | 1393/6/7 - 06:40 |     13     1     |
عشق حسین است چه ها می کند....

یک یهودی
|    | 1393/6/7 - 04:40 |     2     11     |
این حرفا چیه مسلمون!!!!!!
اگه مدرک هم نداشت
داستان کوتاه و ادبی قشنگی می شدحالا که داره که دیگه کولاکه

وبگرد
|    | 1393/6/7 - 04:00 |     6     1     |
اصل مطلب در جهان نیوز
باتشکر از بچه های روضه نیوز
http://jahannews.com/vdcfcvdm1w6dvva.igiw.html

یک مسلمان
|    | 1393/6/7 - 00:32 |     7     13     |
لطفا با مدرک این وقایع رو گزارش کنید.



منبع خبر کیست یا کجاست؟

مراسم در کجای آمریکا بوده؟

چه کسی برگزارکننده مراسم بوده؟

چه سالی بوده؟

از این 150 نفر لااقل نشانی همون نفر اول مثلا اسمش چی بوده الان کجاست رو می نوشتین و...



این مطلب بفرض درست هم باشه نباید یک فرد مومن این حرفها رو بدون مدرک و دلیل باور کنه









ناشناس
|    | 1393/6/10 - 23:29 |     5     4    
پاسخ: آیا میخواهی با دست خود این عزیزان را به دست جلاد دهی نام و نشان میخواهی
یک مسیحی
|    | 1393/6/7 - 04:37 |     6     7    
پاسخ: این حرفا چیه مسلمون!!!!!!
اگه مدرک هم نداشت
داستان کوتاه و ادبی قشنگی می شدحالا که داره که دیگه کولاکه



نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
آخرین اخبار|پربیننده ها
  روایت پدر و مادر شهید گلستان هفتم از حضور رهبر انقلاب در منزلشان
  داغ تو شکست کمرم، پسرم
  هدیه رهبر انقلاب به شبکه رسانه ای صف
  ویدیو کلیپ "زنده باد ایران" بمناسبت چهلمین سال انقلاب ایران
  چه کسی اشتباه شیخ مفید را جبران کرد؟
  چرا FATF مخالف اسلام است؟
  علامه طباطبایی الگوی سبک زندگی قرآنی و اسلامی است
  حوزه علمیه آیت‌الله مجتهدی در تهران طلبه می‌پذیرد
  دشمن برای ضربه زدن به انقلاب از خوزستان شروع می‌کند
  کتاب «تاریخ اسلامی» با ترجمه اردو منتشر شد
  نشست هم اندیشی «اجتماع فاطمی» در جنوب تهران برگزار شد
  آیت الله میرسجادی دریای علم و اجتهاد است
  مراسم بزرگداشت آیت‌الله هاشمی گلپایگانی در حرم حضرت معصومه برگزار می‌شود
  آیین نکوداشت آیت‌الله میرسجادی در تهران برگزار شد
  باید با شایعه‌سازی دشمن در فضای مجازی مقابله کرد
  نامه‌ای از نهج‌البلاغه که باید در کتب درسی بیاید
  برای سلامتی استاد مشهور اخلاق دعا کنید
  روایت آیت الله نوری همدانی از حماسه ۱۹ دی
  پیام آیت‌الله سبحانی به همایش کاتبان، ناشران و مترجمان قرآن
  پدر شهیدی که تمام دارایی اش را وقف کرد
  نقدی پیرامون انتشار قطعه «پاره سنگ» توسط مهدی یراحی
  مداحان در شکست دشمن تاثیرگذارند
  فیلمی منتشر نشده پیرامون اتفاق جالب دو روز قبل از 9 دی
  گناهی که پنج تهدید خدای متعال را به دنبال دارد
  خطیب برجسته هیئات مذهبی عزادار شد
  فیلم | نماهنگ زیبای «مادر بمون» بمناسبت ایام فاطمیه
  رفع نابرابری‌های جامعه نیازمند امثال شهید حججی است
  هیأت‌های مذهبی از هویت شیعی و اسلامی جامعه پاسداری کنند
  آغاز ثبت نام دوازدهمین دوره مسابقات دارالقرآن امام علی
  خروجی هیأت تراز انقلاب اسلامی انسان مجاهد و انقلابی خواهد بود
  احیای امر "فاطمیه" را فراموش نکنید
  علامه طباطبایی چراغی فروزان برای حوزه علمیه است
  معاد گرایی زمینه ساز سعادت اخروی انسان است
  توصیه آیت‌الله قرهی درباره فتنه جدید
  رسیدن به مقام تسلیم از بالاترین ارزش‌های انسانی است
  توصیه همیشگی مرحوم آیت الله شاهرودی به فرزندانش
  نسخه به روز نرم افزار تلفن همراه پیام محراب منتشر شد
  خروجی هیئت تراز انقلاب اسلامی، انسان مجاهد و انقلابی خواهد بود
  امامزاده ای در قم که جد سادات رضوی است
  استاد پرورش از یاران امام و رهبری و در راه خدمت به مردم بود
  شخصی که رهبری او را "یار صدیق انقلاب" نامید
  آیت الله شاهرودی از چهره های برجسته جهاد و فقاهت بود
  آیت الله شاهرودی درس آموخته حوزه علمیه نجف بود
  دهمین همایش هیأت‌های محوری در قم برگزار می‌شود
  دو روز قبل از 9 دی اتفاق خاصی نیفتاده!
  گزارش تصویری مراسم شهادت بی بی دو عالم در فاطمیه اول
  شهیدی که مفقودالاثر شدن رادوست داشت