درباره ما   |  تماس   |  ارسال خبر   |  پیوندها  
  صفحه اصلی     اخبار     استان ها     اندیشه     چند رسانه ای  
شنبه، 30 تیر 1397 - 10:55   
  روی خط روضه:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4151صفحه نخست » مهمترین اخبارپنجشنبه، 6 شهریور 1393 - 23:59
شیعه شدن 150 سیاه پوست/
اتفاق عجیب در مراسم روضه آمریکا
شبای بعد، همین جور تعداد سیاهپوست ها زیاد می شد تا مجبور شدیم یه جای دیگه روهم برای مراسم در نظر بگیریم.
  

توی آمریکا مراسم روضه گرفته بودیم شب اول یه سیاه پوست هم اومد روضه براش یه مترجم گذاشتیم.

شبای بعد، همین جور  تعداد سیاهپوست ها زیاد می شد تا مجبور شدیم یه جای دیگه روهم برای مراسم در نظر بگیریم.

شب آخر ۱۵۰ تا سیاهپوست گفتن که میخوان شیعه بشن!
پرسیدم برای چی میخواید شیعه بشید؟!
همه نگاه کردن به سیاهپوستی که شب اول اومده بود روضه!

اتفاق عجیب در مراسم روضه آمریکا

ازش پرسیدم برای چی شیعه؟

گفت: شب اول یه تیکه از روضه جون غلام سیاه امام حسین رو خوندید
همونی که وقتی امام حسین سرش رو گذاشت روی پای خودش، سه بار سرش رو انداخت گفت جایی که سر علی اکبر بوده جای سر جون نیست!!

ولی امام حسین سرش رو گذاشت رو پاهاش و جون شهید شد!!

من رفتم به این سیاه پوستا گفتم بیاید که دینی رو پیدا کردم که توش سیاه و سفید فرقی نداره.

   
  

اخبار مرتبط:

           

نظرات کاربران: 20 نظر (فعال: 17 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 3)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
ناشناس
|    | 1393/8/14 - 12:54 |     0     0     |
جون برده ای بود که حضرت علی او را خرید و آزاد کرد ولی او امام را ترک نکرد سپس هنگام تبعید ابوذر امام او را به همراه ابوذر فرستاد پس ازفوت ابوذر غفاری دوباره نزد حضرت علی بازگشت وتا واقعه کربلا خودخواسته نزد اهل بیت ماند او بنده ای ازاد شده بود.

ناشناس
|    | 1393/6/13 - 16:21 |     1     15     |
خوبه خودت یک روضه دروغ خواندی

ناشناس
|    | 1393/6/13 - 14:37 |     7     0     |
از عشق جز این انتظار نمیرود

عبدالله
|    | 1393/6/13 - 06:33 |     3     0     |
درباره وجود برده وکنیز در بیت ایمه اطهار علیهم السلام دلایل زیبایی ذکر شده وبا دلایل جهان از قدیم تاحال ۱۸۰درجه فرق میکنه سیاه بودن ان غلام عزیز هم ربطی نداره ...چون باید نحوه ی امدن و لیاقت پیداکردن ان غلام که نزد اهل بیت علیهم السلام خدمت بکند رادرتاریخ مطالعه نمود.
در کربلا غلامان سفیدپوست هم حضورداشته اند ...
خجالت بکشید و اینقدر به اهل بیت علیهم السلام بی احترامی نکنید .
این اقاهم در سایت جام جهان خبرش امده .

ناشناس
|    | 1393/6/11 - 15:38 |     8     0     |
وقتی قبر حسین در قلب ماست...


سیمرغ
|    | 1393/6/11 - 12:42 |     4     1     |
1-آهای کسی که یه بار به نام یک یهودی ویک بار به نام یک مسیحی میای نظر میدی وخودت هم نمیدونی چه دینی داری ،بترس ازاون روزی که کافر مطلق از دنیا بری ،2-آقای مسئول روضه نیوز ،با انتخاب اسم تیترتون اصلا موافق نیستم اتفاق عجیب ،124000پیغمبر ،5کتاب آسمانی ،که فقط قرآن بیش از6300آیه داره ،14 معصوم ع که چهاردهمین معصوم عج داره هرروزوشب مارو کنترل میکنه .... واین همه علما وصلحا وشهدا ،اومدن که مردم رو به دین هدایت دعوت کنند ،حالا راست یا دروغ تعدادی درامریکا مسلمون شدن اسمشو میذارید اتفاق عجیب ،من جای شما بودم یه اسم دیگه ،مثلا تحقق ذره ای ازوعده الهی ونرید ان نمن علی الذین استضعفوا....... ،یا مژده:دو میلیاردم به هدف نزدیکتر ........،3-من با نظر یک مسلمان کاملا موافقم ،چون : خودمون ،دین و اعتقادوایمانمون ومملکتمون ،در طول تاریخ وخصوصا این چند ساله اخیر ،ازدوست نادان ودشمن دانا کم ضربه نخورده ایم ،ازسایت وزین شما انتظار داریم که این چنین موارد رو نستند اعلام کنید ،اجرکم عندالله .

ناشناس
|    | 1393/6/11 - 08:25 |     2     7     |
سنیها فرق نمیزارن ولی شیعه حسابی فرق میزاره . خودمونو که گول نمیزنیم.

ناشناس
|    | 1393/6/11 - 01:29 |     5     22     |
سفید و سیاه فرق نداره؟!
پس چرا شخص سیاه پوست غلام بوده؟؟؟؟!!! تازه کنیز سیاه پوست هم بوده ها!!!
شماها خودتون رو به خواب زدید

ناشناس
|    | 1393/6/15 - 13:01 |     5     0    
پاسخ: داشتن غلام سیاه و ... از چیزهایی بوده که اسلام به یکباره ریشه آنرا خشک نکرد اما سیستمی را بوجود آورد که این مسئله بتدریج از عالم اسلام کنار برود : تشویق به آزاد کردن ، آزاد کردن به عنوان کفاره گناهان و .... . در مورد ائمه شیعه هم آنچه مشخص است خرید، مراقبت ، تربیت و ... و آزاد کردن غلاماان سیاه بوده است و در این خصووص روایات بسیار زیادی آمده است . به نظر من بعد تربیتی مسئله مورد تعیین کننده بوده است و نکته قابل توجه اینکه بسیاری از غلامان بعد از آزادی نیز همرهای را انتخاب می کرده اند ... در خصوص کنیزان سیاه نیز همینطور که البته فقه خاصی هم دارد مخصوصا که در اسلام توصیه های فراوانی به ازدواج با آنها شده است نه چیز دیگر و ... این نحو رفتار در بین شیعیان مخلص هم به تاسی از ائمه شیعه جریان داشته : در نهایت انسانیت و رافت و ...!
کاظمی
|    | 1393/6/11 - 10:45 |     2     1    
پاسخ: خودتو به خواب نزن دوست عزیز کسی نمیتونه بیدارت کنه ها ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ناشناس
|    | 1393/6/10 - 22:24 |     11     2     |
جالب بود...
یا حسین


علیرضا.م
|    | 1393/6/7 - 06:40 |     13     1     |
عشق حسین است چه ها می کند....

یک یهودی
|    | 1393/6/7 - 04:40 |     2     11     |
این حرفا چیه مسلمون!!!!!!
اگه مدرک هم نداشت
داستان کوتاه و ادبی قشنگی می شدحالا که داره که دیگه کولاکه

وبگرد
|    | 1393/6/7 - 04:00 |     6     1     |
اصل مطلب در جهان نیوز
باتشکر از بچه های روضه نیوز
http://jahannews.com/vdcfcvdm1w6dvva.igiw.html

یک مسلمان
|    | 1393/6/7 - 00:32 |     7     13     |
لطفا با مدرک این وقایع رو گزارش کنید.



منبع خبر کیست یا کجاست؟

مراسم در کجای آمریکا بوده؟

چه کسی برگزارکننده مراسم بوده؟

چه سالی بوده؟

از این 150 نفر لااقل نشانی همون نفر اول مثلا اسمش چی بوده الان کجاست رو می نوشتین و...



این مطلب بفرض درست هم باشه نباید یک فرد مومن این حرفها رو بدون مدرک و دلیل باور کنه









ناشناس
|    | 1393/6/10 - 23:29 |     5     4    
پاسخ: آیا میخواهی با دست خود این عزیزان را به دست جلاد دهی نام و نشان میخواهی
یک مسیحی
|    | 1393/6/7 - 04:37 |     6     7    
پاسخ: این حرفا چیه مسلمون!!!!!!
اگه مدرک هم نداشت
داستان کوتاه و ادبی قشنگی می شدحالا که داره که دیگه کولاکه



نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
آخرین اخبار|پربیننده ها
  حرم همه امامان معصوم در قم + فیلم
  زیارت حضرت معصومه معادل بهشت است + فیلم
  مجموعه نماهنگ "بر آستان کریمان" +دریافت
  حفظ آبروی مردم مهم‌ترین سیره و ویژگی امام رضا(ع)
  حمایت‌های حضرت معصومه از امام رضا تشیع را جهانی کرد
  اظهار نظر جالب خواهر مسیح علی‌نژاد
  اولین فیلم منتشر شده از آیت الله عیسی قاسم در انگلیس
  نقشه فتنه گران برای ایجاد تنفر نسبت به شیعیان
  مهمترین تفاوت ما و آقا
  قاب روضه | با همه دنیا قهرم و با تو میخوام آشتی باشم  
  خبر امام صادق پیرامون حضرت معصومه + فیلم
  پوستر | طرح چهره‌نگاری شهید علی چیت سازیان  
  خبر پیامبر پیرامون حرم امام رضا +فیلم
  مریم رجوی شکار شد
  پوستر | طرح چهره‌نگاری شهید سید عبدالکریم هاشمی نژاد  
  جامعه ایمانی مشعر و طرح «هر هیئت یک روستا»
  ارزش محبت اهلبیت هنگام جان دادن + فیلم
  پوستر | طرح چهره‌نگاری آیت الله بهجت  
  دلنوشته خواندنی پیرامون "قرارِ عاشقی"
  دو اثر پیرامون اربعین در جشنواره مستند سیما
  هدف دشمن ایجاد هیأت های سکولار است
  عَلَم مطالبات مردمی باید دست هیأت ها باشد
  پوستر | طرح چهره‌نگاری آیت الله آقا مجتبی تهرانی  
  حرم بانو‌یی از دختران امام صادق(ع)...+عکس  
  پوستر | طرح چهره‌نگاری شهید محسن حججی  
  همچون شهید از دنیا بروید ... + عکس  
  زیارتی معادل بهشت در ایران زمین ... + عکس  
  بیت برجسته دعوت امام صادق چه بود؟  
  آیا خداوند سختی و تنگنا خلق کرده است؟
  بررسی اتفاقات اخیر خرمشهر و اقدام جالب رهبری!  
  انعکاس بخشی از مستند پایتخت موکبها در برنامه مخاطب خاص  
  پوستر | طرح چهره‌نگاری شهید جاویدی  
  حرم امامان اینجاست ... +عکس  
  نماهنگ روایت غربت امام صادق  
  تشکیلات یعنی چه؟  
  همه مخاطبان ما در مسجد و هیأت نیستند
  پوستر | طرح چهره‌نگاری آیت الله مهدوی کنی  
  مراسم شهادت امام صادق در هیئت فاطمیون ماهشهر  
  برگزاری دوره آموزشی «فرهنگ خادمی» ویژه خواهران
  مسئولین خالصانه بیایند و برای مردم کار کنند
  هرچه دارم از اهل بیت است، حرفم را پس گرفتم
  مراسم سالگرد شهادت امام صادق در هیئت مکتب الزهرا
  شرمنده شماییم یا حضرت صادق
  برنامه‌های حرم حضرت معصومه در دهه کرامت تشریح شد
  پوستر | طرح چهره‌نگاری حسن شمشادی  
  خادمین هیئت روضه الزهرا با حاج مهدی رسولی  
  خاطره ای جالب از شهید مدافع حرم  
  پنجمین ویژه برنامه مرد تشکیلات در هیئت روضه الزهرا  
  پوستر | طرح چهره‌نگاری آیت الله سیستانی  
  نکاتی مهم در آستانه چهل سالگی انقلاب
  سوگواره شبکه‌ها به مناسبت شهادت رئیس مذهب تشیع
  بدون تعارف با مداح مشهوری که برای اولین بار مصاحبه کرد
  پوستر | طرح چهره‌نگاری استاد وحید جلیلی  
  توصیه به برگزاری باشکوه مراسم عزاداری امام صادق