درباره ما   |  تماس   |  ارسال خبر   |  پیوندها  
  صفحه اصلی     اخبار     استان ها     اندیشه     چند رسانه ای  
جمعه، 4 خرداد 1397 - 16:33   
  روی خط روضه:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4151صفحه نخست » مهمترین اخبارپنجشنبه، 6 شهریور 1393 - 23:59
شیعه شدن 150 سیاه پوست/
اتفاق عجیب در مراسم روضه آمریکا
شبای بعد، همین جور تعداد سیاهپوست ها زیاد می شد تا مجبور شدیم یه جای دیگه روهم برای مراسم در نظر بگیریم.
  

توی آمریکا مراسم روضه گرفته بودیم شب اول یه سیاه پوست هم اومد روضه براش یه مترجم گذاشتیم.

شبای بعد، همین جور  تعداد سیاهپوست ها زیاد می شد تا مجبور شدیم یه جای دیگه روهم برای مراسم در نظر بگیریم.

شب آخر ۱۵۰ تا سیاهپوست گفتن که میخوان شیعه بشن!
پرسیدم برای چی میخواید شیعه بشید؟!
همه نگاه کردن به سیاهپوستی که شب اول اومده بود روضه!

اتفاق عجیب در مراسم روضه آمریکا

ازش پرسیدم برای چی شیعه؟

گفت: شب اول یه تیکه از روضه جون غلام سیاه امام حسین رو خوندید
همونی که وقتی امام حسین سرش رو گذاشت روی پای خودش، سه بار سرش رو انداخت گفت جایی که سر علی اکبر بوده جای سر جون نیست!!

ولی امام حسین سرش رو گذاشت رو پاهاش و جون شهید شد!!

من رفتم به این سیاه پوستا گفتم بیاید که دینی رو پیدا کردم که توش سیاه و سفید فرقی نداره.

   
  

اخبار مرتبط:

           

نظرات کاربران: 20 نظر (فعال: 17 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 3)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
ناشناس
|    | 1393/8/14 - 12:54 |     0     0     |
جون برده ای بود که حضرت علی او را خرید و آزاد کرد ولی او امام را ترک نکرد سپس هنگام تبعید ابوذر امام او را به همراه ابوذر فرستاد پس ازفوت ابوذر غفاری دوباره نزد حضرت علی بازگشت وتا واقعه کربلا خودخواسته نزد اهل بیت ماند او بنده ای ازاد شده بود.

ناشناس
|    | 1393/6/13 - 16:21 |     1     15     |
خوبه خودت یک روضه دروغ خواندی

ناشناس
|    | 1393/6/13 - 14:37 |     7     0     |
از عشق جز این انتظار نمیرود

عبدالله
|    | 1393/6/13 - 06:33 |     3     0     |
درباره وجود برده وکنیز در بیت ایمه اطهار علیهم السلام دلایل زیبایی ذکر شده وبا دلایل جهان از قدیم تاحال ۱۸۰درجه فرق میکنه سیاه بودن ان غلام عزیز هم ربطی نداره ...چون باید نحوه ی امدن و لیاقت پیداکردن ان غلام که نزد اهل بیت علیهم السلام خدمت بکند رادرتاریخ مطالعه نمود.
در کربلا غلامان سفیدپوست هم حضورداشته اند ...
خجالت بکشید و اینقدر به اهل بیت علیهم السلام بی احترامی نکنید .
این اقاهم در سایت جام جهان خبرش امده .

ناشناس
|    | 1393/6/11 - 15:38 |     8     0     |
وقتی قبر حسین در قلب ماست...


سیمرغ
|    | 1393/6/11 - 12:42 |     4     1     |
1-آهای کسی که یه بار به نام یک یهودی ویک بار به نام یک مسیحی میای نظر میدی وخودت هم نمیدونی چه دینی داری ،بترس ازاون روزی که کافر مطلق از دنیا بری ،2-آقای مسئول روضه نیوز ،با انتخاب اسم تیترتون اصلا موافق نیستم اتفاق عجیب ،124000پیغمبر ،5کتاب آسمانی ،که فقط قرآن بیش از6300آیه داره ،14 معصوم ع که چهاردهمین معصوم عج داره هرروزوشب مارو کنترل میکنه .... واین همه علما وصلحا وشهدا ،اومدن که مردم رو به دین هدایت دعوت کنند ،حالا راست یا دروغ تعدادی درامریکا مسلمون شدن اسمشو میذارید اتفاق عجیب ،من جای شما بودم یه اسم دیگه ،مثلا تحقق ذره ای ازوعده الهی ونرید ان نمن علی الذین استضعفوا....... ،یا مژده:دو میلیاردم به هدف نزدیکتر ........،3-من با نظر یک مسلمان کاملا موافقم ،چون : خودمون ،دین و اعتقادوایمانمون ومملکتمون ،در طول تاریخ وخصوصا این چند ساله اخیر ،ازدوست نادان ودشمن دانا کم ضربه نخورده ایم ،ازسایت وزین شما انتظار داریم که این چنین موارد رو نستند اعلام کنید ،اجرکم عندالله .

ناشناس
|    | 1393/6/11 - 08:25 |     2     7     |
سنیها فرق نمیزارن ولی شیعه حسابی فرق میزاره . خودمونو که گول نمیزنیم.

ناشناس
|    | 1393/6/11 - 01:29 |     5     22     |
سفید و سیاه فرق نداره؟!
پس چرا شخص سیاه پوست غلام بوده؟؟؟؟!!! تازه کنیز سیاه پوست هم بوده ها!!!
شماها خودتون رو به خواب زدید

ناشناس
|    | 1393/6/15 - 13:01 |     5     0    
پاسخ: داشتن غلام سیاه و ... از چیزهایی بوده که اسلام به یکباره ریشه آنرا خشک نکرد اما سیستمی را بوجود آورد که این مسئله بتدریج از عالم اسلام کنار برود : تشویق به آزاد کردن ، آزاد کردن به عنوان کفاره گناهان و .... . در مورد ائمه شیعه هم آنچه مشخص است خرید، مراقبت ، تربیت و ... و آزاد کردن غلاماان سیاه بوده است و در این خصووص روایات بسیار زیادی آمده است . به نظر من بعد تربیتی مسئله مورد تعیین کننده بوده است و نکته قابل توجه اینکه بسیاری از غلامان بعد از آزادی نیز همرهای را انتخاب می کرده اند ... در خصوص کنیزان سیاه نیز همینطور که البته فقه خاصی هم دارد مخصوصا که در اسلام توصیه های فراوانی به ازدواج با آنها شده است نه چیز دیگر و ... این نحو رفتار در بین شیعیان مخلص هم به تاسی از ائمه شیعه جریان داشته : در نهایت انسانیت و رافت و ...!
کاظمی
|    | 1393/6/11 - 10:45 |     2     1    
پاسخ: خودتو به خواب نزن دوست عزیز کسی نمیتونه بیدارت کنه ها ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ناشناس
|    | 1393/6/10 - 22:24 |     11     2     |
جالب بود...
یا حسین


علیرضا.م
|    | 1393/6/7 - 06:40 |     13     1     |
عشق حسین است چه ها می کند....

یک یهودی
|    | 1393/6/7 - 04:40 |     2     11     |
این حرفا چیه مسلمون!!!!!!
اگه مدرک هم نداشت
داستان کوتاه و ادبی قشنگی می شدحالا که داره که دیگه کولاکه

وبگرد
|    | 1393/6/7 - 04:00 |     6     1     |
اصل مطلب در جهان نیوز
باتشکر از بچه های روضه نیوز
http://jahannews.com/vdcfcvdm1w6dvva.igiw.html

یک مسلمان
|    | 1393/6/7 - 00:32 |     7     13     |
لطفا با مدرک این وقایع رو گزارش کنید.



منبع خبر کیست یا کجاست؟

مراسم در کجای آمریکا بوده؟

چه کسی برگزارکننده مراسم بوده؟

چه سالی بوده؟

از این 150 نفر لااقل نشانی همون نفر اول مثلا اسمش چی بوده الان کجاست رو می نوشتین و...



این مطلب بفرض درست هم باشه نباید یک فرد مومن این حرفها رو بدون مدرک و دلیل باور کنه









ناشناس
|    | 1393/6/10 - 23:29 |     5     4    
پاسخ: آیا میخواهی با دست خود این عزیزان را به دست جلاد دهی نام و نشان میخواهی
یک مسیحی
|    | 1393/6/7 - 04:37 |     6     7    
پاسخ: این حرفا چیه مسلمون!!!!!!
اگه مدرک هم نداشت
داستان کوتاه و ادبی قشنگی می شدحالا که داره که دیگه کولاکه



نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
آخرین اخبار|پربیننده ها
  راه رسیدن به خدا چیست؟
  پوستر | جلسات رهپویان وصال شیراز در ماه رمضان
  راهکاری برای حل مشکلات با استفاده از ماه رمضان
  طرح ضیافت امام حسن مجتبی کلید خورد  
  چرا شیرینی مهربانی خدا را حس نمی‌کنیم؟!
  مجموعه آنونس«اولین قبله» منتشر می شود
  مجموعه منبر کوتاه "شهر خدا" منتشر شد +دریافت
  برای شروع «باورکردنِ مهربانی خدا»به تفکر نیاز داریم
  ماجرای جالب آشنایی دو مداح معروف تهرانی
  ماه رمضان ۹۷ در تهران هیئت کجا برویم؟
  حرف‌های پلیس ۳۵ ساله از روزه داری در «ماه رمضان»
  برای حضور در مهمانی الهی چه باید کرد؟
  شهیدی که به عشق جبهه از خانه فرار کرد + عکس
  سازمان بسیج مداحان حمله تروریستی اهواز را محکوم کرد
  ربنایی متفاوت مهمان سفره های افطار روزه داران
  امسال ۹۰۰ موکب در مراسم پیاده روی اربعین خواهیم داشت
  اعزام اولین گروه حجاج در نهم مرداد
  سلسله دروس شرح مراتب طهارت برگزار می‌شود
  مراسم مناجات‌خوانی شب‌های رمضان در حرم امام رضا را آنلاین ببینید
  مداومت بر مطالعه تفسیر قرآن داشته باشید
  به محض ارتکاب گناه، فوری توبه کنید
  مرحوم طباطبایی نمونه بارز یک روحانی مردمی بود
  ده توصیه ویژه رهبر انقلاب برای روزه داران  
  مجموعه تصویرنوشت «بوی باران» منتشر شد  
  ششمین نخل میثم استاد سازگار منتشر شد
  پرهیز از گناه افضل اعمال در ماه رمضان است
  تصاویر دیده نشده از حاشیه شهر اهواز + دریافت فیلم
  حضور اسلام میرزایی در هیئت صاحب العصر اراک  
  جلسه های تبلیغی بیش از ۲۰ دقیقه طول نکشد/ نگذارید قرآن مهجور بماند
  اطلاعیه مراسم جشن ولادت حضرت حجت بن الحسن در مسجد مقدس جمکران
  اطلاعیه اجتماع جوانان انقلابی ویژه ولادت حضرت علی اکبر و روز جوان
  اطلاع رسانی سلسله مباحث در آمدی بر نهج البلاغه
  هدیه روز دهم ماه شعبان
  اگر امت اسلامی از قرآن اعراض کند سیلی خواهد خورد
  چگونه آسوده تر زندگی کنیم؟(قسمت سوم)
  هدیه روز نهم ماه شعبان
  چگونه آسوده تر زندگی کنیم؟(قسمت دوم)
  اگر حوزه علمیه سراغ فلسفه نرود نا اهلان متصدی آن می شوند
  یادواره ی شهدای مدرسه علمیه امام مهدی موعود (عجل الله تعالی فرجه الشریف)
  اطلاعیه | ولادت حضرت علی اکبر
  هدیه روز هشتم شعبان
  چگونه آسوده تر زندگی کنیم؟(قسمت اول)
  هدیه روز هفتم شعبان
  اکران مردمی فیلم سینمایی به وقت شام با حضور حاتمی کیا در اهواز + پوستر  
  محکومیت توهین روزنامه‌نگار اصلاح‌طلب به ساحت مقدس امام رضا(ع)
  مناجات شعبانیه بهترین دعا و مناجات در ماه شعبان است
  هدیه روز پنجم شعبان
  هدیه روز چهارم ماه شعبان
  روحانی نابینا و مبلغ نمونه کشوری
  قم از ایران تفکیک ناپذیر است!
  شنیدن آیه ای از قرآن که آیت الله را بیهوش کرد!
  هدیه روز دوم ماه شعبان