درباره ما   |  تماس   |  ارسال خبر   |  پیوندها  
  صفحه اصلی     اخبار     استان ها     اندیشه     چند رسانه ای  
جمعه، 5 خرداد 1396 - 16:36   
  روی خط روضه:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4151صفحه نخست » مهمترین اخبارپنجشنبه، 6 شهریور 1393 - 19:29
شیعه شدن 150 سیاه پوست/
اتفاق عجیب در مراسم روضه آمریکا
شبای بعد، همین جور تعداد سیاهپوست ها زیاد می شد تا مجبور شدیم یه جای دیگه روهم برای مراسم در نظر بگیریم.
  

توی آمریکا مراسم روضه گرفته بودیم شب اول یه سیاه پوست هم اومد روضه براش یه مترجم گذاشتیم.

شبای بعد، همین جور  تعداد سیاهپوست ها زیاد می شد تا مجبور شدیم یه جای دیگه روهم برای مراسم در نظر بگیریم.

شب آخر ۱۵۰ تا سیاهپوست گفتن که میخوان شیعه بشن!
پرسیدم برای چی میخواید شیعه بشید؟!
همه نگاه کردن به سیاهپوستی که شب اول اومده بود روضه!

اتفاق عجیب در مراسم روضه آمریکا

ازش پرسیدم برای چی شیعه؟

گفت: شب اول یه تیکه از روضه جون غلام سیاه امام حسین رو خوندید
همونی که وقتی امام حسین سرش رو گذاشت روی پای خودش، سه بار سرش رو انداخت گفت جایی که سر علی اکبر بوده جای سر جون نیست!!

ولی امام حسین سرش رو گذاشت رو پاهاش و جون شهید شد!!

من رفتم به این سیاه پوستا گفتم بیاید که دینی رو پیدا کردم که توش سیاه و سفید فرقی نداره.

   
  

اخبار مرتبط:

           

نظرات کاربران: 20 نظر (فعال: 17 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 3)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
ناشناس
|    | 1393/8/14 - 09:24 |     0     0     |
جون برده ای بود که حضرت علی او را خرید و آزاد کرد ولی او امام را ترک نکرد سپس هنگام تبعید ابوذر امام او را به همراه ابوذر فرستاد پس ازفوت ابوذر غفاری دوباره نزد حضرت علی بازگشت وتا واقعه کربلا خودخواسته نزد اهل بیت ماند او بنده ای ازاد شده بود.

ناشناس
|    | 1393/6/13 - 11:51 |     1     15     |
خوبه خودت یک روضه دروغ خواندی

ناشناس
|    | 1393/6/13 - 10:07 |     7     0     |
از عشق جز این انتظار نمیرود

عبدالله
|    | 1393/6/13 - 02:03 |     3     0     |
درباره وجود برده وکنیز در بیت ایمه اطهار علیهم السلام دلایل زیبایی ذکر شده وبا دلایل جهان از قدیم تاحال ۱۸۰درجه فرق میکنه سیاه بودن ان غلام عزیز هم ربطی نداره ...چون باید نحوه ی امدن و لیاقت پیداکردن ان غلام که نزد اهل بیت علیهم السلام خدمت بکند رادرتاریخ مطالعه نمود.
در کربلا غلامان سفیدپوست هم حضورداشته اند ...
خجالت بکشید و اینقدر به اهل بیت علیهم السلام بی احترامی نکنید .
این اقاهم در سایت جام جهان خبرش امده .

ناشناس
|    | 1393/6/11 - 11:08 |     8     0     |
وقتی قبر حسین در قلب ماست...


سیمرغ
|    | 1393/6/11 - 08:12 |     4     1     |
1-آهای کسی که یه بار به نام یک یهودی ویک بار به نام یک مسیحی میای نظر میدی وخودت هم نمیدونی چه دینی داری ،بترس ازاون روزی که کافر مطلق از دنیا بری ،2-آقای مسئول روضه نیوز ،با انتخاب اسم تیترتون اصلا موافق نیستم اتفاق عجیب ،124000پیغمبر ،5کتاب آسمانی ،که فقط قرآن بیش از6300آیه داره ،14 معصوم ع که چهاردهمین معصوم عج داره هرروزوشب مارو کنترل میکنه .... واین همه علما وصلحا وشهدا ،اومدن که مردم رو به دین هدایت دعوت کنند ،حالا راست یا دروغ تعدادی درامریکا مسلمون شدن اسمشو میذارید اتفاق عجیب ،من جای شما بودم یه اسم دیگه ،مثلا تحقق ذره ای ازوعده الهی ونرید ان نمن علی الذین استضعفوا....... ،یا مژده:دو میلیاردم به هدف نزدیکتر ........،3-من با نظر یک مسلمان کاملا موافقم ،چون : خودمون ،دین و اعتقادوایمانمون ومملکتمون ،در طول تاریخ وخصوصا این چند ساله اخیر ،ازدوست نادان ودشمن دانا کم ضربه نخورده ایم ،ازسایت وزین شما انتظار داریم که این چنین موارد رو نستند اعلام کنید ،اجرکم عندالله .

ناشناس
|    | 1393/6/11 - 03:55 |     2     7     |
سنیها فرق نمیزارن ولی شیعه حسابی فرق میزاره . خودمونو که گول نمیزنیم.

ناشناس
|    | 1393/6/10 - 20:59 |     5     22     |
سفید و سیاه فرق نداره؟!
پس چرا شخص سیاه پوست غلام بوده؟؟؟؟!!! تازه کنیز سیاه پوست هم بوده ها!!!
شماها خودتون رو به خواب زدید

ناشناس
|    | 1393/6/15 - 08:31 |     5     0    
پاسخ: داشتن غلام سیاه و ... از چیزهایی بوده که اسلام به یکباره ریشه آنرا خشک نکرد اما سیستمی را بوجود آورد که این مسئله بتدریج از عالم اسلام کنار برود : تشویق به آزاد کردن ، آزاد کردن به عنوان کفاره گناهان و .... . در مورد ائمه شیعه هم آنچه مشخص است خرید، مراقبت ، تربیت و ... و آزاد کردن غلاماان سیاه بوده است و در این خصووص روایات بسیار زیادی آمده است . به نظر من بعد تربیتی مسئله مورد تعیین کننده بوده است و نکته قابل توجه اینکه بسیاری از غلامان بعد از آزادی نیز همرهای را انتخاب می کرده اند ... در خصوص کنیزان سیاه نیز همینطور که البته فقه خاصی هم دارد مخصوصا که در اسلام توصیه های فراوانی به ازدواج با آنها شده است نه چیز دیگر و ... این نحو رفتار در بین شیعیان مخلص هم به تاسی از ائمه شیعه جریان داشته : در نهایت انسانیت و رافت و ...!
کاظمی
|    | 1393/6/11 - 06:15 |     2     1    
پاسخ: خودتو به خواب نزن دوست عزیز کسی نمیتونه بیدارت کنه ها ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ناشناس
|    | 1393/6/10 - 17:54 |     11     2     |
جالب بود...
یا حسین


علیرضا.م
|    | 1393/6/7 - 02:10 |     13     1     |
عشق حسین است چه ها می کند....

یک یهودی
|    | 1393/6/7 - 00:10 |     2     11     |
این حرفا چیه مسلمون!!!!!!
اگه مدرک هم نداشت
داستان کوتاه و ادبی قشنگی می شدحالا که داره که دیگه کولاکه

وبگرد
|    | 1393/6/6 - 23:30 |     6     1     |
اصل مطلب در جهان نیوز
باتشکر از بچه های روضه نیوز
http://jahannews.com/vdcfcvdm1w6dvva.igiw.html

یک مسلمان
|    | 1393/6/6 - 20:02 |     7     13     |
لطفا با مدرک این وقایع رو گزارش کنید.



منبع خبر کیست یا کجاست؟

مراسم در کجای آمریکا بوده؟

چه کسی برگزارکننده مراسم بوده؟

چه سالی بوده؟

از این 150 نفر لااقل نشانی همون نفر اول مثلا اسمش چی بوده الان کجاست رو می نوشتین و...



این مطلب بفرض درست هم باشه نباید یک فرد مومن این حرفها رو بدون مدرک و دلیل باور کنه









ناشناس
|    | 1393/6/10 - 18:59 |     5     4    
پاسخ: آیا میخواهی با دست خود این عزیزان را به دست جلاد دهی نام و نشان میخواهی
یک مسیحی
|    | 1393/6/7 - 00:07 |     6     7    
پاسخ: این حرفا چیه مسلمون!!!!!!
اگه مدرک هم نداشت
داستان کوتاه و ادبی قشنگی می شدحالا که داره که دیگه کولاکه



نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
آخرین اخبار|پربیننده ها
  پرورش استعدادهای ادبی یکی از وظایف هیئت‌های مذهبی است
  تقدیم 5 شهید، پاداش مقاومت مردم بحرین
  چهار سال فرصت برای گفتمان سازی
  ویژه برنامه «لیلة القدر انقلاب» در هیئت روضه‌الزهرا +تصاویر
  علاقه شدید اسقف مسیحی به امام حسین
  راهکار قرآن کریم برای اصلاح معضلات اجتماعی
  برنامه‌های ماه رمضان در مسجد مقدس جمکران اعلام شد
  آیه‌ای که حتما باید قبل از انتخابات بخوانیم
  ویژگی‌های شخصی که از دیدگاه اسلام لایق حکمرانی است
  حاج مهدی سلحشور در ویژه برنامه "لیلة‌القدر انقلاب"
  در انتخابات خیلی مواظبت باشیم؛ که مسئولیم
  تبیین شاخصه‌های اصلح در گردهمایی هیئات انقلابی اهواز
  شهدای دانش‌آموز الگوی تربیت اسلامی هستند؛ نه سند 2030
  درس مهمی که باید از «نیمه شعبان» بگیریم
  مداحان ویژگی‌های فرد اصلح را برای مردم بیان کنند
  اعتقاد به مهدویت، نقطه اشتراک همه ادیان توحیدی است
  اعمال شب و روز نیمه شعبان
  مراسم احیا نیمه شعبان در هیئت روضه الزهرا +پوستر
  امام معصوم چه نشانه‌هایی دارد؟
  مراسم مناجات شعبانیه در هیئت روضه‌الزهرا +تصاویر  
  حکومت حاکمان اهل ذکر، تنها راه‌حل معضلات اجتماعی
  قرائت مناجات شعبانیه را از دست ندهید +فیلم  
  چهارمین ویژه‌برنامه فصل وصل در هیئت روضه‌الزهرا +پوستر
  اینفوگرافی | ماه شعبان، ماه رحمت و رضوان
  حیدر در خانه‌ی حیدر به دنیا آمده +صوت  
  جشن میلاد سرداران کربلا در مسجد اشرفی +تصاویر
  "انقلابی‌گری" تلاش برای حل مشکلات مردم است
  بعد از نماز، پنجره صبح خویش را / سمت طلوع طلعت تو باز می‌کنم
  حفظ «هویت ایمانی» تنها راه خروج از سلطه کفار
  عده‌ای حریم فرهنگ اهل بیت را هدف گرفته‌اند
  مراسم هفتگی هیئت صاحب العصر اراک
  «تربیت سیاسی» مهمترین عامل ترویج فرهنگ ولایتمداری
  جشن میلاد سرداران کربلا در هیئت ثارالله زنجان
  شهر در سالروز شهادت امام هفتم سوت و کور بود
  نماهنگ کوتاه "وقف حسین" منتشر شد
  نماهنگ "مهمترین عامل موفقیت بزرگان" منتشر شد  
  تسریع در صدور مجوز تشکل‌های دینی، هدف اصلی سازمان تبلیغات است
  فیلمی دیده نشده از مداحی حاج منصور ارضی در سنگرهای جبهه  
  حرفی که مطهری را آتش زد
  گفتمان حاکم بر مداحی باید «گفتمان انقلاب اسلامی» باشد
  گفتن «اعوذ باالله» قبل از تلاوت قرآن دستور خداست
  بسته صوتی هیئت روضه‌الزهرا در شهادت امام موسی کاظم  
  عزاداری امام موسی‌بن‌جعفر در هیئت روضه‌الزهرا/2 +تصاویر  
  عزاداری امام موسی‌بن‌جعفر در هیئت روضه‌الزهرا/1 +تصاویر  
  مستند «فصل وصل» بزودی تولید می‌شود
  چهل حدیث کوتاه از امام موسی کاظم
  مناجات | گرچه پیش از خواهشِ سائل عنایت می‌کند  
  سفره حضرت رقیه در سوریه گسترده شد +تصاویر
  شعرخوانی در محضر رهبر انقلاب، لطف امام حسین بود