درباره ما   |  تماس   |  ارسال خبر   |  پیوندها  
  صفحه اصلی     اخبار     استان ها     اندیشه     چند رسانه ای  
چهارشنبه، 28 شهریور 1397 - 20:45   
  روی خط روضه:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4151صفحه نخست » مهمترین اخبارپنجشنبه، 6 شهریور 1393 - 23:59
شیعه شدن 150 سیاه پوست/
اتفاق عجیب در مراسم روضه آمریکا
شبای بعد، همین جور تعداد سیاهپوست ها زیاد می شد تا مجبور شدیم یه جای دیگه روهم برای مراسم در نظر بگیریم.
  

توی آمریکا مراسم روضه گرفته بودیم شب اول یه سیاه پوست هم اومد روضه براش یه مترجم گذاشتیم.

شبای بعد، همین جور  تعداد سیاهپوست ها زیاد می شد تا مجبور شدیم یه جای دیگه روهم برای مراسم در نظر بگیریم.

شب آخر ۱۵۰ تا سیاهپوست گفتن که میخوان شیعه بشن!
پرسیدم برای چی میخواید شیعه بشید؟!
همه نگاه کردن به سیاهپوستی که شب اول اومده بود روضه!

اتفاق عجیب در مراسم روضه آمریکا

ازش پرسیدم برای چی شیعه؟

گفت: شب اول یه تیکه از روضه جون غلام سیاه امام حسین رو خوندید
همونی که وقتی امام حسین سرش رو گذاشت روی پای خودش، سه بار سرش رو انداخت گفت جایی که سر علی اکبر بوده جای سر جون نیست!!

ولی امام حسین سرش رو گذاشت رو پاهاش و جون شهید شد!!

من رفتم به این سیاه پوستا گفتم بیاید که دینی رو پیدا کردم که توش سیاه و سفید فرقی نداره.

   
  

اخبار مرتبط:

           

نظرات کاربران: 20 نظر (فعال: 17 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 3)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
ناشناس
|    | 1393/8/14 - 12:54 |     0     0     |
جون برده ای بود که حضرت علی او را خرید و آزاد کرد ولی او امام را ترک نکرد سپس هنگام تبعید ابوذر امام او را به همراه ابوذر فرستاد پس ازفوت ابوذر غفاری دوباره نزد حضرت علی بازگشت وتا واقعه کربلا خودخواسته نزد اهل بیت ماند او بنده ای ازاد شده بود.

ناشناس
|    | 1393/6/13 - 16:21 |     1     15     |
خوبه خودت یک روضه دروغ خواندی

ناشناس
|    | 1393/6/13 - 14:37 |     7     0     |
از عشق جز این انتظار نمیرود

عبدالله
|    | 1393/6/13 - 06:33 |     3     0     |
درباره وجود برده وکنیز در بیت ایمه اطهار علیهم السلام دلایل زیبایی ذکر شده وبا دلایل جهان از قدیم تاحال ۱۸۰درجه فرق میکنه سیاه بودن ان غلام عزیز هم ربطی نداره ...چون باید نحوه ی امدن و لیاقت پیداکردن ان غلام که نزد اهل بیت علیهم السلام خدمت بکند رادرتاریخ مطالعه نمود.
در کربلا غلامان سفیدپوست هم حضورداشته اند ...
خجالت بکشید و اینقدر به اهل بیت علیهم السلام بی احترامی نکنید .
این اقاهم در سایت جام جهان خبرش امده .

ناشناس
|    | 1393/6/11 - 15:38 |     8     0     |
وقتی قبر حسین در قلب ماست...


سیمرغ
|    | 1393/6/11 - 12:42 |     4     1     |
1-آهای کسی که یه بار به نام یک یهودی ویک بار به نام یک مسیحی میای نظر میدی وخودت هم نمیدونی چه دینی داری ،بترس ازاون روزی که کافر مطلق از دنیا بری ،2-آقای مسئول روضه نیوز ،با انتخاب اسم تیترتون اصلا موافق نیستم اتفاق عجیب ،124000پیغمبر ،5کتاب آسمانی ،که فقط قرآن بیش از6300آیه داره ،14 معصوم ع که چهاردهمین معصوم عج داره هرروزوشب مارو کنترل میکنه .... واین همه علما وصلحا وشهدا ،اومدن که مردم رو به دین هدایت دعوت کنند ،حالا راست یا دروغ تعدادی درامریکا مسلمون شدن اسمشو میذارید اتفاق عجیب ،من جای شما بودم یه اسم دیگه ،مثلا تحقق ذره ای ازوعده الهی ونرید ان نمن علی الذین استضعفوا....... ،یا مژده:دو میلیاردم به هدف نزدیکتر ........،3-من با نظر یک مسلمان کاملا موافقم ،چون : خودمون ،دین و اعتقادوایمانمون ومملکتمون ،در طول تاریخ وخصوصا این چند ساله اخیر ،ازدوست نادان ودشمن دانا کم ضربه نخورده ایم ،ازسایت وزین شما انتظار داریم که این چنین موارد رو نستند اعلام کنید ،اجرکم عندالله .

ناشناس
|    | 1393/6/11 - 08:25 |     2     7     |
سنیها فرق نمیزارن ولی شیعه حسابی فرق میزاره . خودمونو که گول نمیزنیم.

ناشناس
|    | 1393/6/11 - 01:29 |     5     22     |
سفید و سیاه فرق نداره؟!
پس چرا شخص سیاه پوست غلام بوده؟؟؟؟!!! تازه کنیز سیاه پوست هم بوده ها!!!
شماها خودتون رو به خواب زدید

ناشناس
|    | 1393/6/15 - 13:01 |     5     0    
پاسخ: داشتن غلام سیاه و ... از چیزهایی بوده که اسلام به یکباره ریشه آنرا خشک نکرد اما سیستمی را بوجود آورد که این مسئله بتدریج از عالم اسلام کنار برود : تشویق به آزاد کردن ، آزاد کردن به عنوان کفاره گناهان و .... . در مورد ائمه شیعه هم آنچه مشخص است خرید، مراقبت ، تربیت و ... و آزاد کردن غلاماان سیاه بوده است و در این خصووص روایات بسیار زیادی آمده است . به نظر من بعد تربیتی مسئله مورد تعیین کننده بوده است و نکته قابل توجه اینکه بسیاری از غلامان بعد از آزادی نیز همرهای را انتخاب می کرده اند ... در خصوص کنیزان سیاه نیز همینطور که البته فقه خاصی هم دارد مخصوصا که در اسلام توصیه های فراوانی به ازدواج با آنها شده است نه چیز دیگر و ... این نحو رفتار در بین شیعیان مخلص هم به تاسی از ائمه شیعه جریان داشته : در نهایت انسانیت و رافت و ...!
کاظمی
|    | 1393/6/11 - 10:45 |     2     1    
پاسخ: خودتو به خواب نزن دوست عزیز کسی نمیتونه بیدارت کنه ها ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ناشناس
|    | 1393/6/10 - 22:24 |     11     2     |
جالب بود...
یا حسین


علیرضا.م
|    | 1393/6/7 - 06:40 |     13     1     |
عشق حسین است چه ها می کند....

یک یهودی
|    | 1393/6/7 - 04:40 |     2     11     |
این حرفا چیه مسلمون!!!!!!
اگه مدرک هم نداشت
داستان کوتاه و ادبی قشنگی می شدحالا که داره که دیگه کولاکه

وبگرد
|    | 1393/6/7 - 04:00 |     6     1     |
اصل مطلب در جهان نیوز
باتشکر از بچه های روضه نیوز
http://jahannews.com/vdcfcvdm1w6dvva.igiw.html

یک مسلمان
|    | 1393/6/7 - 00:32 |     7     13     |
لطفا با مدرک این وقایع رو گزارش کنید.



منبع خبر کیست یا کجاست؟

مراسم در کجای آمریکا بوده؟

چه کسی برگزارکننده مراسم بوده؟

چه سالی بوده؟

از این 150 نفر لااقل نشانی همون نفر اول مثلا اسمش چی بوده الان کجاست رو می نوشتین و...



این مطلب بفرض درست هم باشه نباید یک فرد مومن این حرفها رو بدون مدرک و دلیل باور کنه









ناشناس
|    | 1393/6/10 - 23:29 |     5     4    
پاسخ: آیا میخواهی با دست خود این عزیزان را به دست جلاد دهی نام و نشان میخواهی
یک مسیحی
|    | 1393/6/7 - 04:37 |     6     7    
پاسخ: این حرفا چیه مسلمون!!!!!!
اگه مدرک هم نداشت
داستان کوتاه و ادبی قشنگی می شدحالا که داره که دیگه کولاکه



نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
آخرین اخبار|پربیننده ها
  فیلم | حرف های او شنیدنی است... | فصل هشتم  
  مراسم عزاداری شب تاسوعا در هیئت روضه الزهرا
  فیلم | این کار را یک بار امتحان کن  
  فیلم | «علی حاتمی» مهمان دو خط روضه  
  فیلم | حرف های او شنیدنی است... | فصل هفتم  
  هیئت صاحب العصر اراک دهه اول محرم (1440)شب نهمین  
  تنها تا ساعت 21 فردا فرصت شرکت در قرعه کشی را دارید
  فیلم | وقتی امام حسین به یارانش پیشنهاد فرار داد!  
  هیئت صاحب العصر اراک دهه اول محرم (1440)شب هشتم
  فیلم | «علی زارعی رضایی» مهمان دو خط روضه  
  فیلم | حرف های او شنیدنی است... | فصل ششم  
  پادکست| اعتقاد به قدرت اسلام
  مستند "دعوتی" در جشنواره تلویزیونی شبکه مستند پخش می‌شود
  "لحظه‌ها را دریاب" روی آنتن شبکه سه
  اسلام انحرافی با قرآن منهای اهل بیت مشکلی ندارد
  مراسم شب هشتم محرم در هیئت یا فاطمه الزهرا بابل
  تقدیر دختر امام موسی صدر از دکتر میثم مطیعی+تصاویر
  همخوانی "کودکان حسینی" الگویی برای پیوند نونهالان با هنر دینی+فیلم  
  هشتمین شب عزای سیدالشهدا در هیئت روضه‌الزهرا  
  دومین مسابقه طراحی معماری موکب
  کودکان مقاومت در لبنان چگونه عزاداری می‌کنند؟+تصاویر  
  فرار از پنجره دژبانی برای شرکت در هیئت
  فیلم | مگر شما برای امام حسین چه خرجی کردید؟  
  فیلم | «مرتضی حیدری آل کثیر» مهمان دو خط روضه  
  مداحان سنی از حب سیدالشهدا می‌گویند/حسین آبروی اسلام است
  فیلم | حرف های او شنیدنی است... | فصل پنجم  
  هیئت، مبارزه، اقتصاد
  فیلم | حسین مرا شیعه کرد  
  هیئت صاحب العصر اراک دهه اول محرم (1440)شب هفتم
  فیلم | «مرتضی حیدری آل کثیر» مهمان دو خط روضه  
  فیلم | حرف های او شنیدنی است... | فصل چهارم  
  متفاوت‌ترین شب عزاداری محرم در هیئت روضه‌الزهرا
  موکب‌ها پایگاهی مردمی برای خادمی اهل بیت
  فیلم | به جای خدا برنامه نده  
  مداحی تصویری | رفیق هیئتی من گوش بده  
  فیلم | چرا هرکسی حال قله رفتن ندارد؟  
  فیلم | «وحید کیانی» مهمان دو خط روضه  
  عاشورا شب قدر دوم اهل ولایت است
  فیلم | پیش زمینه متفاوت حاج مهدی رسولی در محرم 97
  استقبال از پیاده روی اربعین حسینی با وجود گرانی ارز
  فرهنگ هیئتی و مدیریت شبکه ای؛ راه حل مشکلات مدیریتی
  فیلم | حرف های او شنیدنی است... | فصل سوم  
  فیلم | «علی زارعی رضایی » مهمان دو خط روضه  
  فیلم | حرف های او شنیدنی است... | فصل دوم  
  جریان شناسی جبهه باطل در زیارت عاشورا
  روایت رهبر انقلاب از ماجرای نذر شعر و زنده ماندن دکتر الهی قمشه ای
  منظومه«نغمه حسینی»؛شعری که مترجم قرآن برای نذر شفای فرزندش سرود
  مراسم عزاداری شب ششم محرم درهیئت روضه الزهرا  
  عزاداری شب ششم محرم در هیئت صاحب العصر اراک