درباره ما   |  تماس   |  ارسال خبر   |  پیوندها  
  صفحه اصلی     اخبار     استان ها     اندیشه     چند رسانه ای  
شنبه، 1 مهر 1396 - 20:00   
  روی خط روضه:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4151صفحه نخست » مهمترین اخبارپنجشنبه، 6 شهریور 1393 - 19:29
شیعه شدن 150 سیاه پوست/
اتفاق عجیب در مراسم روضه آمریکا
شبای بعد، همین جور تعداد سیاهپوست ها زیاد می شد تا مجبور شدیم یه جای دیگه روهم برای مراسم در نظر بگیریم.
  

توی آمریکا مراسم روضه گرفته بودیم شب اول یه سیاه پوست هم اومد روضه براش یه مترجم گذاشتیم.

شبای بعد، همین جور  تعداد سیاهپوست ها زیاد می شد تا مجبور شدیم یه جای دیگه روهم برای مراسم در نظر بگیریم.

شب آخر ۱۵۰ تا سیاهپوست گفتن که میخوان شیعه بشن!
پرسیدم برای چی میخواید شیعه بشید؟!
همه نگاه کردن به سیاهپوستی که شب اول اومده بود روضه!

اتفاق عجیب در مراسم روضه آمریکا

ازش پرسیدم برای چی شیعه؟

گفت: شب اول یه تیکه از روضه جون غلام سیاه امام حسین رو خوندید
همونی که وقتی امام حسین سرش رو گذاشت روی پای خودش، سه بار سرش رو انداخت گفت جایی که سر علی اکبر بوده جای سر جون نیست!!

ولی امام حسین سرش رو گذاشت رو پاهاش و جون شهید شد!!

من رفتم به این سیاه پوستا گفتم بیاید که دینی رو پیدا کردم که توش سیاه و سفید فرقی نداره.

   
  

اخبار مرتبط:

           

نظرات کاربران: 20 نظر (فعال: 17 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 3)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
ناشناس
|    | 1393/8/14 - 09:24 |     0     0     |
جون برده ای بود که حضرت علی او را خرید و آزاد کرد ولی او امام را ترک نکرد سپس هنگام تبعید ابوذر امام او را به همراه ابوذر فرستاد پس ازفوت ابوذر غفاری دوباره نزد حضرت علی بازگشت وتا واقعه کربلا خودخواسته نزد اهل بیت ماند او بنده ای ازاد شده بود.

ناشناس
|    | 1393/6/13 - 11:51 |     1     15     |
خوبه خودت یک روضه دروغ خواندی

ناشناس
|    | 1393/6/13 - 10:07 |     7     0     |
از عشق جز این انتظار نمیرود

عبدالله
|    | 1393/6/13 - 02:03 |     3     0     |
درباره وجود برده وکنیز در بیت ایمه اطهار علیهم السلام دلایل زیبایی ذکر شده وبا دلایل جهان از قدیم تاحال ۱۸۰درجه فرق میکنه سیاه بودن ان غلام عزیز هم ربطی نداره ...چون باید نحوه ی امدن و لیاقت پیداکردن ان غلام که نزد اهل بیت علیهم السلام خدمت بکند رادرتاریخ مطالعه نمود.
در کربلا غلامان سفیدپوست هم حضورداشته اند ...
خجالت بکشید و اینقدر به اهل بیت علیهم السلام بی احترامی نکنید .
این اقاهم در سایت جام جهان خبرش امده .

ناشناس
|    | 1393/6/11 - 11:08 |     8     0     |
وقتی قبر حسین در قلب ماست...


سیمرغ
|    | 1393/6/11 - 08:12 |     4     1     |
1-آهای کسی که یه بار به نام یک یهودی ویک بار به نام یک مسیحی میای نظر میدی وخودت هم نمیدونی چه دینی داری ،بترس ازاون روزی که کافر مطلق از دنیا بری ،2-آقای مسئول روضه نیوز ،با انتخاب اسم تیترتون اصلا موافق نیستم اتفاق عجیب ،124000پیغمبر ،5کتاب آسمانی ،که فقط قرآن بیش از6300آیه داره ،14 معصوم ع که چهاردهمین معصوم عج داره هرروزوشب مارو کنترل میکنه .... واین همه علما وصلحا وشهدا ،اومدن که مردم رو به دین هدایت دعوت کنند ،حالا راست یا دروغ تعدادی درامریکا مسلمون شدن اسمشو میذارید اتفاق عجیب ،من جای شما بودم یه اسم دیگه ،مثلا تحقق ذره ای ازوعده الهی ونرید ان نمن علی الذین استضعفوا....... ،یا مژده:دو میلیاردم به هدف نزدیکتر ........،3-من با نظر یک مسلمان کاملا موافقم ،چون : خودمون ،دین و اعتقادوایمانمون ومملکتمون ،در طول تاریخ وخصوصا این چند ساله اخیر ،ازدوست نادان ودشمن دانا کم ضربه نخورده ایم ،ازسایت وزین شما انتظار داریم که این چنین موارد رو نستند اعلام کنید ،اجرکم عندالله .

ناشناس
|    | 1393/6/11 - 03:55 |     2     7     |
سنیها فرق نمیزارن ولی شیعه حسابی فرق میزاره . خودمونو که گول نمیزنیم.

ناشناس
|    | 1393/6/10 - 20:59 |     5     22     |
سفید و سیاه فرق نداره؟!
پس چرا شخص سیاه پوست غلام بوده؟؟؟؟!!! تازه کنیز سیاه پوست هم بوده ها!!!
شماها خودتون رو به خواب زدید

ناشناس
|    | 1393/6/15 - 08:31 |     5     0    
پاسخ: داشتن غلام سیاه و ... از چیزهایی بوده که اسلام به یکباره ریشه آنرا خشک نکرد اما سیستمی را بوجود آورد که این مسئله بتدریج از عالم اسلام کنار برود : تشویق به آزاد کردن ، آزاد کردن به عنوان کفاره گناهان و .... . در مورد ائمه شیعه هم آنچه مشخص است خرید، مراقبت ، تربیت و ... و آزاد کردن غلاماان سیاه بوده است و در این خصووص روایات بسیار زیادی آمده است . به نظر من بعد تربیتی مسئله مورد تعیین کننده بوده است و نکته قابل توجه اینکه بسیاری از غلامان بعد از آزادی نیز همرهای را انتخاب می کرده اند ... در خصوص کنیزان سیاه نیز همینطور که البته فقه خاصی هم دارد مخصوصا که در اسلام توصیه های فراوانی به ازدواج با آنها شده است نه چیز دیگر و ... این نحو رفتار در بین شیعیان مخلص هم به تاسی از ائمه شیعه جریان داشته : در نهایت انسانیت و رافت و ...!
کاظمی
|    | 1393/6/11 - 06:15 |     2     1    
پاسخ: خودتو به خواب نزن دوست عزیز کسی نمیتونه بیدارت کنه ها ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ناشناس
|    | 1393/6/10 - 17:54 |     11     2     |
جالب بود...
یا حسین


علیرضا.م
|    | 1393/6/7 - 02:10 |     13     1     |
عشق حسین است چه ها می کند....

یک یهودی
|    | 1393/6/7 - 00:10 |     2     11     |
این حرفا چیه مسلمون!!!!!!
اگه مدرک هم نداشت
داستان کوتاه و ادبی قشنگی می شدحالا که داره که دیگه کولاکه

وبگرد
|    | 1393/6/6 - 23:30 |     6     1     |
اصل مطلب در جهان نیوز
باتشکر از بچه های روضه نیوز
http://jahannews.com/vdcfcvdm1w6dvva.igiw.html

یک مسلمان
|    | 1393/6/6 - 20:02 |     7     13     |
لطفا با مدرک این وقایع رو گزارش کنید.



منبع خبر کیست یا کجاست؟

مراسم در کجای آمریکا بوده؟

چه کسی برگزارکننده مراسم بوده؟

چه سالی بوده؟

از این 150 نفر لااقل نشانی همون نفر اول مثلا اسمش چی بوده الان کجاست رو می نوشتین و...



این مطلب بفرض درست هم باشه نباید یک فرد مومن این حرفها رو بدون مدرک و دلیل باور کنه









ناشناس
|    | 1393/6/10 - 18:59 |     5     4    
پاسخ: آیا میخواهی با دست خود این عزیزان را به دست جلاد دهی نام و نشان میخواهی
یک مسیحی
|    | 1393/6/7 - 00:07 |     6     7    
پاسخ: این حرفا چیه مسلمون!!!!!!
اگه مدرک هم نداشت
داستان کوتاه و ادبی قشنگی می شدحالا که داره که دیگه کولاکه



نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
آخرین اخبار|پربیننده ها
  عزاداری شب دوم محرم در هیئت مکتب الزهرا +تصاویر
  مجموعه پادکست دو رکعت روضه / 3
  عزاداری شب دوم محرم در هیئت روضه الزهرا +تصاویر
  ثبت احوالِ تنها حکومت شیعه «گواهی شهادت» ندارد! +تصویر  
  چگونه محبوب خدا شویم / 2
  مجموعه پادکست دو رکعت روضه / 2
  امام حسین برای چه قیام کرد؟
  اعمال ویژه‌ی دهه اول ماه محرم
  چگونه محبوب خدا شویم / 1
  مجموعه پادکست دو رکعت روضه / 1
  با «دو رکعت روضه» عزادار سیدالشهدا باشید
  روضه شب اول | راه را باز نمایید محرم آمد  
  دهه اول محرم هیئت کجا برویم؟
  13 شب سوگواری سیدالشهدا در هیئت روضه الزهرا
  مجموعه پوستر «روز شمار محرم» منتشر شد
  اینفوگرافی | مرد تشکیلات 1
  «کرامتنا الشهاده» شعار مشترک هیئات کشور در محرم 1439
  مجموعه تصویرنوشت هیئت انقلابی منتشر شد +دریافت
  پوستر | مجموعه تصویرنوشت بایسته‌های سخنرانی  
  پوستر | جوان انقلابی ایستاده است
  به مداحان غیر بومی، پول‌های نجومی ندهید!
  تصویری زیبا از حد فاصل حرم حضرت معصومه تا جمکران  
  هیئت محل "رشد و تربیت شهروندان شایسته" است
  پانزدهمین اجلاس تجلیل از پیرغلامان حسینی برگزار می‌شود
  ماموریت؛ «رسانه ای شدن فرهنگ اطعام غدیر»
  پادکست | سرانجام عزتمندانه  
  پادکست | نمونه‌ی آتش به اختیارهای ولی فقیه  
  مدیران شهری از ظرفیت عظیم هیئات استفاده کنند
  ضیافت علوی در حاشیه‌ی مشهد مقدس برگزار می‌شود
  بزرگترین میهمانی روز غدیر کجا برگزار می‌شود؟
  امروز قلم‌ها در مسیر انقلاب اسلامی می‌چرخند
  پاسخ به یک سوال: خداشناسی یا امام شناسی؟
  هیئات مذهبی "صف متحد و بنیان مرصوص" در مقابل نفوذ دشمن هستند
  "تربیت ولایی" جامع‌ترین نظام تربیتی است
  مجموعه‌ی کامل نماهنگ «فرهنگ غدیر» +دانلود
  پوستر | راهی که از "سـر" گرفتیم  
  فرهنگ غدیر | روز نماز و نیایش  
  فرهنگ غدیر | روز جشن و سرور  
  فرهنگ غدیر | روز هدیه دادن  
  فرهنگ غدیر | روز معطر بودن  
  فرهنگ غدیر | روز مهمانی گرفتن  
  فرهنگ غدیر | روز روزه داری  
  فرهنگ غدیر | زیارت امیرالمومنین  
  فرهنگ غدیر | روز صلوات فرستادن  
  مجموعه نماهنگ «فرهنگ غدیر» تولید شد
  سلفی حاجی وهابی با شیطان +تصویر
  فراخوان سومین سوگواره بین‌المللی عبرات منتشر شد
  قرائت دعای عرفه در جوار شهدا غواص +تصاویر
  توفیقی که نصیب هر کسی نمی‌شود +عکس
  قلب حجاج برای مسجدالاقصی می‌تپد
  امنیت و عزت حجاج محفوظ بماند
  حج مظهر وحدت و اقتدار امت است
  حاجی باید به فکر "پالایش روح" باشد
  چهل حدیث نورانی از امام محمد باقر
  مختصری از زندگی‌ پر بار امام باقر (ع)
  بسته شعری برای شهادت امام محمد باقر (ع)
  ویژه برنامه «روز عرفه» در حرم مطهر رضوی برگزار می‏ شود
  مکه را فدای بازارگردی و دکان‌گردی نکنند/ آنچه در تهران نیست؛ کعبه است